Mondial Assistance asigurare de calatorie
Notifica o dauna
Centrala de urgenta
Mondial Assistance asigurare de calatorie
  • Asigurare de calatorie
    • Asigurare medicala de calatorie
    • Asigurare Storno
    • Asigurare pentru activitati sportive
    • Asigurare medicala Long Trip
    • Asigurare medicala si storno pentru calatorie
    • Asigurare pentru calatorii multiple
    • Grecia Speciala
  • Servicii
    • Notificare dauna
    • Conditii de asigurare
    • Sfaturi de calatorie
    • Intrebari frecvente
  • Contact clienti
  • Corporate
  • COVID-19
  • Cumpara online
Cauta
Notifica o dauna
  • Homepage
  • Servicii
  • Intrebari frecvente
Familie in varf de munte
FAQ

Intrebari frecvente

Mergi direct la

  • Intrebari despre polita de asigurare
  • Intrebari despre daune
Mai mult
Mai mult
    useful description of image if informative and not decoration only.

    Acum acoperire si pentru cazurile de COVID-19

    Am creat oferte speciale COVID-19, informatii importante, precum si sfaturi si trucuri pentru o calatorie sigura pentru tine.

    Oferim protectie suplimentara pentru calatorii, inclusiv in cazul anularii calatoriei, daca apare o imbolnavire sau carantina. In acest fel, dam posibilitatea sa rezervati calatoria fara griji si sa o anulati in caz de urgenta, chiar si in perioadele de pandemie.

    Afla mai multe despre calatorii si Covid-19

    Intrebari despre polita de asigurare

    Valoarea primei de asigurare este calculata in functie de durata si destinatia calatoriei, de pretul calatoriei (in cazul in care optezi pentru o asigurare storno), de varsta persoanei asigurate, de tipul de pachet de asigurare ales. In plus, exista si un tarif de familie, calculat automat in cazul in care grupul persoanelor asigurate este format din minimum un adult si un copil, maximum 2 adulti si 5 copii – indiferent de gradul de rudenie.
    Poti achizitiona polita de asigurare simplu si rapid online prin plata cu cardul. Pentru alte modalitati de plata este necesar sa ne contactezi la office.ro@mondial-assistance.at sau +40 21 312 22 36
    In cazul in care nu esti multumit(a) de polita de asigurare este necesar sa ne anunti in termen de 14 zile de la achizitionarea acesteia. Contacteaza-ne la  office.ro@mondial-assistance.at sau +40 21 312 22 36
    In principiu orice persoana, care are de cel putin 6 luni domiciliul in Romania, Elvetia sau in orice alta tara din UE, poate incheia o asigurare de calatorie Mondial Assistance.

    Da. Asigurarea anuala de calatorie include un numar nelimitat de calatorii cu o durata maxima de 62 de zile.

    Descopera asigurarea de calatorie My Safe 365 si My Safe 365 Active

    Nu, nu exista o limita de varsta. Spre exemplu, Mondial Assistance ofera o gama larga de produse pentru orice varsta.

    Acest lucru depinde de tipul de asigurare.

    In cazul asigurarii medicale de calatorie (fara storno) protectia oferita intra in vigoare la inceperea calatoriei si inceteaza la termenul specificat in asigurare. Daca data emiterii politei coincide cu inceperea calatoriei, protectia oferita de asigurare incepe la ora 00:00 a zilei urmatoare.

    In cazul asigurarii storno, protectia intra in vigoare la incheierea contractului de asigurare pentru sejurul rezervat si inceteaza la inceperea calatoriei.

     Asigurarea medicala de calatorie  My Safe Essential si My Safe Optim poate fi incheiata pentru calatorii cu o durata de maximum 90 de zile. Pentru calatorii cu o durata intre 90 si 365 de zile, Mondial Assistance iti ofera pachetul Long Trip (valabil doar pentru persoane cu varsta de maximum 50 de ani). 

    In cazul asigurarii My Safe Full, care ofera acoperiri suplimentare pentru sporturi, durata maxima este de 60 de zile.

    Daca optezi pentru asigurarea anuala de calatorie My Safe 365 si My Safe 365 Active, atunci beneficiezi pe parcursul a 12 luni de un numar nelimitat de calatorii cu o durata maxima de 62 de zile.

     

    Nu, bolile preexistente sunt excluse in asigurarea storno.
    Pierderea numerarului nu este asigurata.
    In momentul in care inchei asigurare, primesti pe e-mail toate documentele aferente asigurarii tale.
    Nu, aceasta trebuie incheiata inainte de inceperea calatoriei.

    Intrebari despre daune

    Citeste conditiile de asigurare sau parcurge pagina de daune pentru a afla in detaliu ce este de facut si ce document trebuie sa ne transmiti pentru deschiderea dosarului de dauna.

    In cazul in care dauna nu reprezinta un caz urgent, atunci o poti notifica in scris cat mai repede cu putinta, dupa intoarcerea din calatorie.

    In caz de urgenta medicala este necesar sa ne contactezi imediat centrala de urgenta +40 21 312 22 37 fie personal, fie prin intermediul unei alte persoane. Este necesar sa ne comunici numarul de polita, anumite date personale, locul in care te afli si tipul de ajutor de care ai nevoie.
    Mondial Assistance garanteaza plata pentru servicii medicale oriunde in lume. In scopul de a evita plata de catre asigurat a unor sume mari pentru servicii medicale, Mondial Assistance activeaza filiala sa din tara respectiva pentru efectuarea platii in timp util. In cazul in care spitalul nu accepta garantarea platii din partea Mondial Asistance si ii cere asiguratului sa achite plata serviciilor medicale, atunci aceste costuri ii vor fi rambursate asiguratului ulterior.
    In aceasta situatie este necesar sa ne anunti imediat pentru a deschide dosarul de dauna si pentru a demara procedura de rambursare. Vei fi nevoit sa ne transmiti anumite documente, conform procedurii noastre de daune (detalii aici), inclusiv documentele de plata.
    Noi organizam si preluam repatrierea spre domiciliu sau transportul catre un spital recomandat de catre medicul curant. Pe baza informatiilor medicale furnizate de catre medicul curant si in functie de conditiile in care esti apt de a fi transportat, echipa noastra medicala stabileste modul in care vei fi repatriat.
    Mondial Assistance poate trimite medicamente oriunde in lume, respectand normele medicale si vamale internationale. Daca nu ai reteta, atunci putem organiza un consult la fata locului, pentru a ti se prescrie medicamentele necesare.
    Poti beneficia de preluarea costurilor pentru intoarcerea prematura din calatorie in caz de boala grava sau accident. Gasesti mai multe informatii in Conditiile Generale de Asigurare.
    In cazul nefericit in care persoana asigurata decedeaza in timpul calatoriei, noi ne ocupam de organizarea transportului corpului neinsufletit de la locul producerii evenimentului pana la locul inmormantarii. Ne ocupam de asemenea de procurarea documentelor necesare pentru repatriere.
    Poti transmite o solicitare in acest sens la daune@mondial-assistance.at iar colegii nostri iti vor raspunde la orice intrebare legata de dosarul tau. 
    Da, este posibil sa depui formularul de dauna chiar si in acest caz. Trebuie insa sa tii cont de faptul ca trebuie sa dovedesti intr-un fel faptul ca ai detinut acele bunuri (fotografii impreuna cu certificate de garantie, manuale de instructiuni, extras de cont etc).
    Ne straduim sa rezolvam dosarele de dauna cat mai repede posibil. In functie de complexitatea cazului durata solutionarii unui dosar poate ajunge la maximum 4 saptamani.

    Notifica o dauna

    +4 031 229 50 38
    daune@mondial-assistance.at

    Centrala de urgenta

    +4 021 312 22 37
    assistance.at@mondial-assistance.at

    Service center

    +4 021 312 22 36
    service.ro@mondial-assistance.at
    Asigurare de calatorie
    • Asigurare medicala de calatorie
    • Asigurare anuala de calatorie
    • Asigurare storno
    • Asigurare pentru activitati sportive
    • Asigurare medicala LongTrip
    Servicii
    • Notifica o dauna
    • Contact
    • Sfaturi de calatorie
    Informatii importante
    • Conditii de asigurare
    • Protectia datelor
    Link-uri utile
    • Intrebari frecvente
    • Cariere
    • Corporate

    • Nota legala
    • Protectia datelor
    • Harta site-ului
    © AWP P&C S.A. (Sucursala pentru Austria)
    24h centrala de urgenta +40-21-312-22-37
    • Homepage
    • Servicii
    • Intrebari frecvente